آسانسور آمر فلز امیر

services

ریخته گری و ماشینکاری


ذوب شمش بوسیله کوره القایی دوبوته، قالب گیری با استفاده ازچسب سیلیکات سدیم(co2)، پرداخت کاری بوسیله شات پلاست درامی

بیشتر
services

واحد کنترل کیفیت


واحد کنترل کیفیت شرکت با بکارگیری دستورالعمل های مدیریت کیفیت براساس استانداردهای ISO9001و ISOTSدوبخش کنترل حین تولید و کنترل محصول نهایی را انجام می دهد.
بیشتر
services

واحد گارانتی و خدمات پس از فروش


کلیه قطعات تولیدی شرکت دارای یکسال گارانتی (طبق کد درج شده برروی محصول)وخدمات پس ازفروش شامل قطعه اصلی وقطعات جانبی می باشد.
بیشتر

گواهینامه استاندارد

3
گواهینامه ها



شرکت آمر فلز امیر در سال 1398موفق به اخذ گواهینامه استاندارد محصول فلکه
هرزگرد و فلکه اصلی موتور آسانسور از اداره بازرسی استاندارد ایران گردید.

i
20

شرکت آسانسور آمر فلز امیر

شرکت آسانسور آمر فلز امیر درسال 1381 شروع به تولید قطعات آسانسور نمود از زمان تاسیس این شرکت,تولید قطعات مهندسی با استانداردهای روزدنیا دردستورکارشرکت بوده است وتاکنون بسیاری ازقطعات چدنی وفلزی درصنعت آسانسور دراین شرکت تولید و روانه بازارشده است. مشتریان این شرکت تاکنون شرکت های معتبر پخش کننده قطعات آسانسور درداخل کشور بوده اند. امکانات تولیدی وآزمایشگاهی کامل و وجود پرسنل متخصص و متعهد در زمینه تولید و کنترل کیفیت وهمچنین بهره گیری واجرای الزامات تضمین کیفیت موجب آسودگی خاطر مشتریان محترم گردیده است. ما مفتخریم با ارائه محصولات با کیفیت توانسته ایم رضایت مشتریان را جلب نماییم

تولید طبق اصول استاندارد و کیفیت بالای محصولات ضامن ماندگاری


خیر فقط در زمینه تولید قطعات آسانسور فعال می باشد.

در حال حاضر تولید سیم بکسل انجام نمی شود.

ابتدا فرم مربوط به سفارش فلکه را که در قسمت بالای سایت قرار دارد،پرینت گرفته وتمام مشخصات داخل فرم را تکمیل نمائید و به واتساپ شرکت ارسال کنید .

ارسال بار از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸ الی ۱۴ انجام می شود.

زمان آماده و ارسال کردن کلیه قطعات سفارشی با توجه به حجم سفارشات قبلی تعیین می شود ومعمولا"قبل از پذیرش سفارش شما، زمان تقریبی توسط کارمند ثبت سفارش اعلام می شود .

کلیه محصولات شرکت آمرفلز دارای 1 سال گارانتی طبق کد درج شده بر روی محصولات می باشد و قطعاتی که کد و نماد گارانتی حک شده نداشته باشند شامل گارانتی نمی شوند.

شرکت آمرفلز روزهای شنبه تا چهارشنبه ۸ الی ۱۷ و روزهای پنج شنبه ۸ الی ۱۳ پاسخگو شما عزیزان می باشد.

پرداخت ها از شنبه تا چهارشنبه انجام می شود و لازم به ذکر است روزهای پنج شنبه هیچ پرداختی صورت نمی گیرد.

برای استخدام کلیه نیروهای اداری و کارگری می توانید از طریق رزومه آنلاین که در سایت تعبیه شده ویا تماس باشماره تلفن شرکت اقدام فرمایید.